חייזרים בדלת / שירי אלוש

פרק 1-הקדמה

אמא מה עשית? את לא נורמלית!!!!

טוב אז בואו נחזור להתחלה כדי שתבינו מה קורה כאן.

אז שלום קוראים לי תמר חזן אני בכיתה יא’ ויש לי שני אחים אחד הוא התאום שלי קוראים לו בועז והוא האח הכי מעצבן שיכול להיות למישהו, הוא לא שם לב לשום דבר שקורא סביבו הוא ממש רחפן, אהה ויש לי עוד אחות שקוראים לה מאיה היא בכיתה ז’ ובכיף הייתי מתחלפת איתה, היא בחיים הטובים , יש לה איזה חבר אחד אמיתי היא כל היום איתו ,איתו וכמובן עם הפלאפון שלה וואי וואי הם החברים הכי טובים. יש לי גם כמובן שני הורים, לאבא שלי קוראים שלומי והוא בן 44 , ולאמא שלי קוראים גלית והיא בת 42. אמא שלי כל היום בעבודה מנסה ליצור קשר עם חייזרים או משהו כזה, לא ממש הבנתי ואבא שלי כל היום אוכל אתם בטח שואלים למה, אז הוא מבקר מסעדות ואז חוזר הביתה אומר שלא היה משהו ואוכל המבורגר. טוב אז אחרי שחפרתי לכם על המשפחה המוזרה שלי אני אתחיל בסיפור.

זה היה יום שיגרתי אני בועז חזרנו מבית ספר אני הלכתי לחדר שלי והוא הלך ללהקה שלו להמציא איזה שיר לתחרות להקות שיש עוד חודשיים. אמא חזרה מאוחר ואבא הפעם גיוון ואכל תאמינו או לא סלט ירקות שווה עם צנים, אמא אמרה שהיא מצאה איזה שהוא לווין שיוצר איתם ועם כוכב מאדים קשר ואולי יש שם חייזרים אני בספק אבל אמא אבא ומאיה  “בהיי” האמת היא שקצת פחדתי שיבואו חייזרים אולי הם בכלל מסוכנים או לא מבינים כלום ואז יעצרו אותנו על זה שאמא הביאה אותם, ניסיתי לא לחשוב על זה הלכתי להתקלח, הייתי בטלפון על המיטה ואז פתאום ראיתי משהו מוזר על המסך היה כתוב שם משהו על חייזרים, מאדים, גלית חזן, הייתי כבר ממש עייפה אמרתי לעצמי שכבר אני אשאל את אמא מחר והלכתי לישון.

פרק 2- הכתבה

קמתי בבוקר ושכחתי מהכל בכלל לא זכרתי שראיתי את הדבר המוזר הזה בטלפון התארגנתי מהר לבית ספר ויצאתי. בדרך פגשתי את ישי בכר החתיך של השכבה או אפילו בבית ספר כולו התחלנו לדבר אני ממש התפלאתי שהוא בא דווקא אלי בהתחלה הוא שאל אותי מה שלומי ואז התחיל לספר לי משהו שהיה נשמע לי מוכר.ישי: תמר תקשיבי אתמול ראיתי משהוא בטלפון שלי על אמא שלך ,חייזרים וכוכב מאדים משהוא ממש מוזר רציתי לבדוק שאמא שלך לא השתגעה או משהו אם כן נראלי שתדברי עם אבא שלך ותיקחו אותה לבית משוגעים.תמר: מה נראה לך שאתה אומר? אתה לא יודע כלום מהחיים שלך! ואל תדבר על המשפחה שלי ככה אין לך שום זכות להתערב לי בעניינים ולהגיד לי מה לעשות. הלכתי משם נסערת רגשות מצד אחד ממש התעצבנתי עליו כי למה שיידבר אליי ככה אבל מצד שני זה ישי איך אפשר לכעוס עליו?. הלכתי לכיתה שלי והיה לנו שיעור היסטוריה השיעור הכי משעמם שיש פתאום נזכרתי במה שישי אמר לי ונזכרתי שהדבר הזה שהופיע לו בטלפון הופיע גם אצלי כל היום התחרטתי על מה שעשיתי אבל לא היה לי נעים לגשת אליו אחרי מה שעשיתי. בסוף הלימודים חזרתי הביתה מהר ודיברתי עם אמא שלי. אמא: וואי תמר אני לא יודעת איך הכתבה הזאת הגיעה אלייך.תמר:מה זאת אומרת? אמא: אני באמת הלכתי להתראיין אבל הוא אמר לי שרק ב30.4 זה יתפרסם והיום ה28 ואת ראית את זה בכלל אתמול איזה מוזר תמר: מה זה הוא? אמא: אהה שכחתי להגיד לך זה סתם הכתב הוא היה ממש מוזר הוא היה בתוך המבנה עם כובע ומשקפי שמש והוא היה נראלי די מוכר טוב לא נורא יאללה אני מכינה לך שניצלים לארוחת צהריים אני אקרא לך כשזה יהיה מוכן. אני ואמא ישבנו לאכול דיברנו וקצת ואז אמא סיפרה לי משהו מוזר. אמא: תמר בגלל שאת ילדה גדולה כבר אני חושבת שאני צריכה לספר לך משהו עליי שרק אני ואבא יודעים. תמר: מה את אומרת את זה כאילו זה איזה משהו סודי מה זה?. אמא: טוב אז ככה.

פרק 3- העבר של אמא.

כשהייתי קטנה לא היה לנו בית ספר גדול ומפואר, תמר: אמא הבית ספר שלנו לא מפואר הוא בית ספר פח. אמא: תתני לי להמשיך את קוטעת אותי באמצע. אז כשהייתי קטנה היה לנו בית ספר קטן לא היו בו הרבה תלמידים אבל הייתה בו מנהלת מפחידה כל דבר שמשהו היה עושה היא הייתה לוקחת אותו לחדר המפחיד , שם היה חושך אחרי שעה בערך היא הוציאה את הילד ושלחה אותו להורים עם מכתב שההורים היו צריכים לחתום עליו ולהחזיר למנהלת. אני למזלי אף פעם לא נשלחתי לחדר המפחיד הייתה לי מורה ממש נחמדה קראו לה ציפי היא הייתה מלאת שמחת חיים אבל אותי היא הכי אהבה. יום אחד המנהלת כינסה את כל הילדים ואמרה שמחר יהיה חלוקת תעודות כולנו פחדנו , את בטח שואלת למה פחדנו אז זה לא היה באמת מפחיד פשוט המנהלת צעקה , לי ממש כאב הראש באותו הרגע שהיא צעקה  העניים שלי התכווצו וראיתי שבשלט ברוך הבא שהסתכלתי עליו האות ר’ התהפכה אני הייתי בהלם לא הבנתי איך עשיתי אחר כך כשחזרתי הביתה בקשתי מאח שלי ברוך שיצעק עליי הוא לא הביו למה אבל התחננתי בפניו הוא הסכים לא ממש שמעתי על מה הוא צעק אבל אני הצלחתי להזיז את הבובה שלי פתאום הבנתי שכשצועקים עליי אני יכולה להזיז דברים החלטתי שאני הולכת להתאמן על זה וכך היה היום אני כבר יכולה להזיז איזה דבר שבא לי גם בלי שיצעקו עלי.  אמא את חושבת שאת יכולה לעבוד עליי נו באמת אני לא דפוקה. אמא: יודעת מה, אם את לא מאמינה  לי לא צריך, אני אראה לך שאני יכולה. פתאום ראיתי אז הווילון זז ואת הכוס במטבח מתנדנדת , אני: מה זה בטח היה סתם צירוף מקרים אין מצב שאת הוזזת את זה . אמא: יודעת מה בואי לחדר של בועז אני רוצה להראות לך משהו. עלינו ביחד לחדר,  האמת שאני קצת חששתי, לא יודעת למה, אבל כל עניין הקוסמות הזה קצת מפחיד אותי. הגענו לחדר, אמא הסתכלה ממש חזק על מעמד הכדורסל, ובום כל הכדורים נפלו והמעמד. אני הייתי בהלם הייתי בטוחה שאמא שלי סתם עובדת עליי נשארתי פעורת פה. אמא: את רואה לפעמים כדאי להאמין לאמא עכשיו אני יכולה לעזור לך במה שתרצי עם צריך להזיז דברים בלי שיראו שאת מזיזה אותם. היא קרצה אליי ושתינו צחקנו.

פרק 4- אמיתי.

מאיה: אתה יודע משהו אמיתי באמת אנחנו החברים הכי טובים, ובאמת כיף לי לעשות איתך הכל, אבל אני מרגישה שקצת התרחקת ממני כאילו אתה לא רוצה להיות יותר. אמיתי: וואי מאיה אני לא יודיע על מה את מדברת אבל אם ככה את מרגישה אז אני ממש מצטער אני לא התכוונתי שככה תרגישי אני ממש לא רוצה שככה תרגישי אני החבר הכי טוב שלך וזה הדבר האחרון שהייתי רוצה שיקרה לך. מאיה: לא יודעת אני לא מרגישה סתם גברים אני חושבת שאנחנו צריכים להפריד את החברות בנינו. אמיתי: מה? ממש לא אפשר לפתור את זה למה ישר ללכת לצד השלילי. מאיה: אני מצטערת ביי. אמיתי: אני לא מבין כלום אפשר לפתור אבל אם ככה אז באמת ביי. מאיה: סתם איזה “פתי” מה אתה לא מכיר אותי למה שאני ארגיש ככה אתה החבר הכי טוב שלי. אמיתי: איזה מעצבנת זה היה ברור שה לא אמיתי. מאיה: לי דווקא היה נשמע שאתה מאוד מאמין. אמיתי: טוב בסדר מה שתגידי יאללה את באה אנחנו נאחר לשיעור הראשון. אחרי הצלצול של סוף הלימודים מאיה ואמיתי הלכו לקיוסק ,שם הם פגשו את מעיין “מלכת הכיתה”. מאיה: אמיתי נו קדימה עכשיו זה הזמן שלך תציע לה לצאת איתך . אמיתי: פחח ממש אני בכלל לא מאוהב בה. מאיה: אתה יודע שאני יודעת עליך הכל נכון?. מעיין: שלום אמיתי ושלום גם לך. מאיה: גם אני אוהבת אותך. אמיתי: אני הולך לקנות לי מגנום רוצות גם משהו. מעיין: תביא לי מה שאתה רוצה. מאיה: אני באה איתך לבחור. אמיתי: מה הקטע שלכן למה לא סיפרת לי את זה עד היום. מאיה: כלום הכל טוב סתם אין לי כח אליה. אמיתי: נו יאללה אנחנו החברים הכי טובים לא?. מאיה: סתם היא יותר מידי חושבת את עצמה לא שיש לי בעיה עם זה שאתה אוהב אותה אני פשוט לא כל כך מסתדרת איתה זה הכל. טוב אני לוקחת טילון.

פרק 5- בועז.

אחרי הלימודים הלכתי עם בועז ללהקה שלו רציתי לראות מה הם עושים כל הזמן וגם אבישג חברה שלי איתו שם בלהקה אז הלכתי איתו לראות מה הם עושים. ” וואו איזה מקום יפה אתם עשיתם את הגרפיטי?” שאלתי, אבישג: ת’אמת שזה יותר אח שלך אבל כן יצא יפה לא?. בועז: יצא מהמם והכל בזכותי. “יאללה יאללה אל תעוף על עצמך עכשיו בסך הכל עשית עוד איזה קשקוש קטן” אמרתי לו. בועז: זה לא קשקוש זה אומנות . וכולנו צחקנו. תמר: יעקוב מה נשמע אני יכולה לנסות על התופים רגע. יעקוב: כן בטח. בום בום בום וואו אני טובה. בועז : כן ממש יאללה אבישג ויעקב בואו נתחיל. אבישג: בואו נשיר את השיר החדש של רוני דלומי שלוש ארבע … יעקב: וואוו זאת הייתה חזרה הכי טובה שהייתה לנו איי פעם. תמר: אתם באמת ממש טובים ,תקשיבו יש איזה תחרות להקות בחודש הבא תקשיבו אתם חייבים להירשם לזה באמת אתם לוקחים את זה בקלות. אבישג יאללה בואו ננסה אני מחר בבית ספר הולכת לרשום אותנו. בועז: לא יודע אם באלי זה קצת יותר מידי לא להתחרות עכשיו אנחנו לא כאלה טובים. אבישג : וואי בועז אתה ממש לא בכיוון ואתה גם ממש מזלזל בנו את בוא תירגע רגע ותחשוב שניה איזה מגניב זה יכול להיות. יעקב: נכון נו בועז מה אכפת לך זה גם לא שאנחנו עושים את זה בשביל הפרס אנחנו עושים את זה בשבילנו ובשביל הכיף. אבישג: טוב אני הולכת תמר את באה? תמר: כן ביי בועז.

פרק 6- החייזרים פה?

אחרי שהלכתי עם אבישג ישבתי לדבר עם אמא שלי על כל עניין העבודה המוזרה הזה שלה. “אמא מה את בדיוק עושה בעבודה שלך כאילו זה לא קצת הזוי שאת מתקשרת עם חייזרים?” . ” תראי מתוקה אני יודעת שזה נשמע קצת פרוע ושאני לא מחוברת למציאות אבל כן אנחנו חושבים שהחייזרים על מאדים מאוד חכמים ויוכלו לעזור לנו עם דברים שאנחנו לא כל כך מצליחים לפתור פה”. ” ולמה את חושבת שדווקא חייזרים ממאדים או חייזרים בכללי יוכלו לפתור את מה שאתם צריכים ולא נגיד בני אדם הרי את תמיד אומרת שאין דבר יותר חכם מבני אדם ועכשיו את די סותרת את עצמך”. ” נכון אבל קצת חקרנו את העניין וגם לפניי חודשיים שלחנו חללית אל מאדים ומי שהיה שם שאנחנו די בטוחים שזה חייזרים באותה שנייה שהחללית נחתה היא חזרה לארץ כאילו הם ידעו איך לתפעל אותה ואיך להחזיר אותה אל המקום ממנו היא באה את מבינה עכשיו?”. ” לא יודעת כל הסיפור הזה נשמע ממש מוזר, את יודעת משהו, בזמן האחרון כל הסיפורים שאת מספרת לי נשמעים לא הגיוניים.” ” איזה סיפורים כבר סיפרתי לך אני סיפרתי לך רק את זה וזה היה די מזמן”.” לא נכון את סיפרת לי את זה שאת יודעת להזיז דברים עם העיניים”. ” ממש לא הלוואי והייתי יודעת, אם הייתי יודעת אז כל החיים שלי היו משתנים והייתי מיליארדרית ממזמן “. ” מה אמא את סיפרת לי את זה את אומרת לי עכשיו שעבדת עליי?”. ” ממש לא אולי חלמת אני באמת לא יודעת על מה את מדברת”. ” אמא נו די אל תעשי אותי סתומה עכשיו את אפילו אמרת שאני מספיק גדולה בשביל שתספרי לי דבר כזה”. ” אני מצטערת מאמי אבל אני בחיים לא ניסיתי ולא ידעתי להזיז דברים עם העיניים אני ממש מצטערת” “אמא אני באמת לא יודעת מה להגיד לך את פשוט ממש הרסת את האמון שלי בך עכשיו”. טוק טוק טוק “בועז תפתח אין לי כח לחפירות שלך עכשיו”. טוק טוק טוק ” בועז אני מבקשת ממך עכשיו להפסיק גם תמר כבר ביקשה ממך זה לא יפה לעשות דווקא”. טוק טוק טוק ” בועז אתה עוד דקה שובר את הדלת מה הבעיה שלך לפתוח פשוט “. ” אהה תמר אולי זה נעול , אה אני חושבת שהשארתי מפתח שם בדלי . בועז יש מפתח בדלי תפתח איתו אתה לא צרך להרוס נו את האוזניים”. טוק טוק טוק ” יואווווווו מה הבעיה שלו טוב אמא אני הולכת לפתוח ואם זה לא נעול אני הולכת לתת לו כאפה” . ” הנה הנה אני פותחת יואו איזה קודח אתה הנה פתחתי טוב לך ?,אההההההההההההההההה ,אמאאאאאאאאאאאאא . גלית: מה קרה תמר למה את צורחת ככה אני באה. אהההההההההה מה זה ?. אמא מה עשית? את לא נורמלית!!!!.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן