כיתות יא-יב

אחינועם מעוז כותבת להלך מכתב ומביעה את עמדתה אודות דילמת החיים שלו: לנדוד או להיות קבוע. ("עוד חוזר הניגון"):

שלום רב עובר האורח מהשיר "עוד חוזר הניגון", אני יודעת שאתה עובר תקופה לא פשוטה בחייך, מלאה בדילמות, התלבטויות, שכרגע אתה הולך והולך ללא יעד

קרא עוד »

להיות למעלה/ נעמי סולומון

כמה משכר להיות למעלה כמה מעוור את החושים אתה מאושר מרגיש על גג העולם חושב שכל העולם מונח בכף ידך עיוור כל כך שאתה לא

קרא עוד »

מסע/ עליזה בסו

מַסָּע הַבֹּקֶר יָצָאנוּ מֵחֲדַר הַמָּלוֹן אֶת הַשָׁמַים מָצָאנוּ חֲשׁוּכִים. עָבַרְנוּ אֶת הַשַּׁעַר כְּשֶׁאָנוּ בַּחוּץ הַלַּיְלָה נִגְמָר. הַזְּמַן פֹּה לָחוּץ אֲבָל הַתְּפִלָּה עֲדַיִן לֹא אָבְדָה. בְּיַחַד

קרא עוד »

קול קטן מגן עדן/ שירה שמלוב

זה קרה שוב היום, הם הכו אותי. זה כאב כל כך. לא עשיתי שום דבר, הלכתי במסדרון עם ידיים מלאות בספרים והחלקתי, אז באה המכה

קרא עוד »

מעשה בחתיכה/ יהונתן אלגרבלי

מעשה בחתיכה שהייתה לבדיחה בדיחה הזויה, עצובה, שבגללה משפחה נותרה בלי ביתה חתיכה מעל כרית בבית משפחת דנהייר בה ישנה הילדה עת נרדם המוסר על

קרא עוד »

מסכות

יש אותי ויש אותם. הם רבות, שלל מסיכות לכל עת. כל אחד, כל מקום וכל זמן, משפיע עליהם, גורם למסכה אחרת להופיע. אבל גם- כל

קרא עוד »

בקצה

חכה לי כאן בקצה, אני עוד אבוא… אז אני עומד בקצה. מחכה. מלפניי עוברים אנשים רבים, ממהרים. כל אחד והסיפור שלו. אבל אני מקיים את

קרא עוד »

ריקוד

כולנו יחד באולם, השיר מתנגן לאיטו. כולנו רוקדים ביחד, כל אחד רוקד לעצמו. את אומר חייו הוא מביע, רגשות בריקוד הוא תובע. רוקד לעצמו, וכך

קרא עוד »