הילדה והמכשפה/ רות בהם

היו הייתה פעם ילדה קטנה ורגילה שאהבה לעזור לכל הסובבים אותה או סתם לעוברי אורח. ויום אחד באמצע הלילה חטפה אותה מכשפה ‏וכלאה אותה בתוך טירה ואמרה לה אני משאירה אותך פה לשבוע. אני משאירה לך כיכר לחם וכוס מים בעוד שבוע אני אחזור ואם תשרדי עד אז אני אשחרר אותך לחופשי ואם לא תשרדי אני אזרוק את גופתך החוצה ואשרוף, אותה והמכשפה נעלמה.
בתוך הטירה התחבאו כל מיני יצורים מסוכנים היו גם עכברושים, עכברים וסתם נמלים קטנות אבל היו שם גם נחשים, נחשים ארסיים והיא לא ידעה מה לעשות, ואז עלה בראשה רעיון.
הרעיון שלה היה שהיא תאכיל את החיות שמסתובבות בטירה וככה הם אולי יהיו חברים שלה.
וכך היה היא האכילה את העכברושים, העכברים ואת הנחשים למשך כמעט כל השבוע, בסוף השבוע ביומיים האחרונים בטירה של המכשפה הילדה הקטנה ראתה שנשאר לה רק עוד חצי פרוסת לחם לה לעכברים לעכברושים ולנחשים.
הילדה החליטה שעדיף לתת לחיות ושהיא תנסה לשרוד עד שהמכשפה תגיע.
וכך היא עשתה חילקה לחיות את חצי פרוסת הלחם ובגלל שלא נשאר מים היא היתה צריך לשרוד בלי.
המכשפה איחרה ביום והיא מצאה את הילדה שכובה מתה על הרצפה הנחשים מעליה והעכברושים והעכברים מסביבה המכשפה ידעה שמשהו אינו כשורה ובדקה האם יש על הילדה הקטנה סימני נשיכה מהחיות ולא מצאה וחשבה שהילדה כנראה מתה מרעב וצמא וזרקה את גופת הילדה מהחלון יחד עם החיות. החיות ניסו להעיר את הילדה אבל לא הצליחו. בהתחלה הכל היה חלק מתוכנית שהילדה המציאה כדי לשחרר אותה ואת החיות התוכנית היתה שהיא תעמיד פני מתה וברגע שהמכשפה תזרוק את גופתה מהחלון היא והחיות יברחו לפני שתשרוף אותם, אבל הילדה לא התעוררה והחיות ניסו למשוך אותה החוצה מטווח הראיה של המכשפה אבל הילדה היתה כבדה מידי בשבילם. המכשפה הגיעה עם מבער ביד כדי לשרוף את גופת הילדה הקטנה שלא ישאר ממנה זכר אבל הנחשים מנעו ממנה להתקרב אל הילדה הקטנה והמכשפה איימה לשרוף את הנחשים אז הגיעו העכברושים והתחילו לנשוך את רגליה של המכשפה ובנתיים העכברים ניסו להעיר את הילדה הקטנה אבל היא לא התעוררה. העכברושים והנחשים הצליחו להבריח את המכשפה הרחק הרחק וכל החיות יחד הצליחו לסחוב את הילדה הקטנה עד הבית שלה שם אבא ואמא שלה חיכו ליד הדלת בוכים כי הם איבדו את בתן ופתאום הם ראו את החיות סוחבים את הילדה הקטנה שלהם ורצו לחבק את הילדה אבל ראו שהיא לא מתעוררת אז הם לקחו אותה אל הרופא הכי טוב בעיר והרופא אמר להם שהילדה תשרוד אבל היא תהיה קצת חלשה כמה ימים. הילדה אט אט התעוררה ורצה אל הוריה הכי מהר שהיא יכלה וחיבקה אותם חיבוק חזק ואז את החיות כאשר הילדה הגיעה הביתה עם כולם היא אכלה ושתתה לשובע וכך גם החיות וההורים הסכימו להשאיר את החיות אצלם בבית להיות לילדה חברים עד עצם היום הזה הסוף.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן