מָה שֶׁרָאִיתִי בֵּין 16:30-17:00 בְּמִצְפֵּה יְרִיחוֹ/צבי ניומן

-יֶלֶד מְכַנֵּנִי כִּחְנוּן
-מַאֲפֵרַת וַפְלִים עָפָה לְעֶבְרִי
-מִזְוָדָה עָפָה לְעֶבְרִי
-קַלְמָר עָף לְעֶבְרִי
-פַּח זֶבֶל עָף לְעֶבְרִי
-שֻׁלְחָן עָף לְעֶבְרִי
-מַדְרֵגוֹת הַחֵרוּם מְלֵאוֹת בגריפיטי שֶׁל עָבַר הַיְּשִׁיבָה
-מִבְנֶה מָלֵא מְסַיְּמֵי תִּיכוֹנִית מְדַבְּרִים בְּשָׂפָה גְּבוֹהָה
-שֶׁמֶשׁ שׁוֹקַעַת בַּסּוֹף הָרֵי הַמִּדְבָּר
-שִׂיחָה אִישִׁית בֵּין מוֹרֶה לַתַּלְמִיד בְּכִכַּר שִׂיחוֹת הַנֶּפֶשׁ
-דֶּשֶׁא אֲשֶׁר בְּחֶלְקוֹ אֵינוֹ דֶּשֶׁא כְּבָר
-עֵץ הַמְּרוֹמָם בְּגָבְהוֹ מֵחֲבֵרָיו
-יְלָדִים רַבִּים הָעוֹשִׂים אֶת עֲבוֹדָתָם נֶאֱמָנָה
-אִישׁ גָּדוֹל אֲשֶׁר הָיָה גָּדוֹל יוֹתֵר
-יִשּׁוּבֵי בִּנְיָמִין מְקַבְּלִים עֲלֵיהֶם אֶת הַלַּיְלָה.

תגובה אחת

  1. וואו.
    מעניין למה בחרת את הסגנון הזה, של
    נקודות- נקודות לתאר מה שנראה.
    בנוסף, מעניין גם שאת הכל השארת פתוח לדמיין,
    למה הכל בהתחלה עף? כי אמרו שאתה חנון?
    למה כל החבר’ה בישיבה הגבוהה מדברים בשפה גבוהה? זה קשור?
    על מה שוחחו המורה והתלמיד? מה הכוונה באיש גדול שגדל?
    כתיבה מלאת סודות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן